maandag 2 mei 2011

eindelijk......

Het is lang geleden dat ik voor het laatst een blog heb geplaatst....
De feestdagen zijn allang voorbij en eindelijk is het volop voorjaar!

Ik heb de laatste tijd niet veel gescrapt....in januari ben ik gestopt met roken...en ik kon de rust niet vinden om even lekker aan de slag te gaan...gelukkig gaat het stoppen met ups en downs goed en heb ik niet stilgezeten, m`n hobbykast is nu een servieskast geworden en in de woonkamer staat nu een mooi oud bureautje waar al m`n hobby spulletjes inzitten!

Twee weken geleden ben ik naar Zeist naar een mega stempelbeurs geweest en heb ik weer volop inspiratie opgedaan. Nu ik een weekje vrij ben heb ik weer alle tijd, rust en inspiratie ....

Zie hier het resultaat.....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!