zaterdag 10 september 2011

happiness is home made......

Afgelopen vrijdag ben ik bij een vriendin langs geweest die in de vakantie jarig is geweest. Lekker bijkletsen en vakantie herinneringen ophalen! Natuurlijk had ik ook een pakje meegebracht.....

Ik heb een keukenschortje gemaakt (uit het blad kadoosjes).


Achter het schortje zit een klein doosje geplakt waar ik mini cake vormpjes (siliconen), een kwastje, een flesje van dr. oetker met hartjes om te garneren en een cake tester in heb gedaan.



Op de achterkant van het doosje heb ik het volgende gedichtje geplakt......

Happiness is homemade

4 cups of love
2 cups of loyalty
3 cups of forgiveness
1 cup of friendship
5 spoons of hope
2 spoons of tenderness
4 teaspoons of faith
1 barrel of laughter

Take love and loyalty,
mix thoroughly with faith,
blend with tenderness, kindness
and understanding. Add friendship
and hope, sprinkle abundantly with
laughter and bake with sunshine.
Serve daily with generous helping.

De mix voor muffins paste er uiteraard niet in en heb ik apart in gepakt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!