dinsdag 27 september 2011

zus & zo......

Deze week ben ik heerlijk een weekje vrij.......en ik had het niet beter kunnen treffen.....wat een prachtig najaarsweer!! Afgelopen zondag zij we dan ook gezellig een dagje naar de Apenheul geweest waar we ook weer hele mooie plaatjes hebben kunnen schieten dankzij onze modellen, de herfst met al zijn verkleuringen en het prachtige weer.
Hiervoor heb ik alweer een leuk projectje in gedachten.

Gisteren ben ik nl. naar m'n zus geweest (van: http://redscrap.blogspot.com/) en heb ik weer lekker veel inspiratie opgedaan......zij geeft nl. workshops en organiseert cropavonden bij haar thuis....dus je begrijpt het al....voldoende materiaal en ideetjes!!

Het was weer super gezellig.....veel koffie gedronken, chocola gegeten (vooral ik... moet ik eerlijkheidshalve toegeven)
lekker gekletst maar.....ook hard gewerkt!! We hebben o.a. dit houten vogelhuisje versierd......


 
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!