dinsdag 13 december 2011

Less is more??

In alle drukte toch nog even twee kerstkaarten gemaakt........
Ik kwam in m'n boekenkast nog een boekje tegen met voorbeelden van kerstkaarten waarvan ik vergeten was dat ik het had.
Voor dit kaartje haalde ik daar mijn inspiratie uit.


Toen we de kerstboom gingen optuigen kwam ik de snowflakes tegen die ik op het kaartje hieronder heb gebruikt. Het idee om op vilt te stempelen vond ik op het superleuke blog van Anneke. Dit is de link naar het bericht:
http://somefiddlingonthekitchentable.blogspot.com/2011/11/24-inchies.html




6 opmerkingen:

  1. 2 hele mooie kaarten Willy! Leuk die 'decoreren' tekst bij de tweede! Bedankt ook om mijn blog te vermelden ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee.
    Zo heb je twee originele kaarten.
    Fijne avond!

    Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi! Ik krijg ook wel eens zelfgemaakte kerstkaarten toegestuurd maar die halen hier echt niet bij! Heel stijlvol vind ik ze.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dit prachtige kerstkaarten,om ze in een lijstje zetten.
    Soms krijg ik ook zulke mooie kerstkaarten en dan vooral zelfgemaakte kaarten.... en die zet ik in een speciaal kerstlijstje ergens neer......In dat staat zo leuk.
    Mooi hoor !!!!
    lieve groet...elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn super leuk, mooi gedaan! groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!