zondag 29 januari 2012

money, money, money.....

Deze week is nichtje Vera 10 jaar geworden........een hele dame alweer!!
Omdat ze niet echt een wensenlijstje had leek het ons " veiliger " om geld te geven zodat ze zelf een leuk kadootje kan uitzoeken. Op zoek naar een leuke "verpakking " kwam ik dit leuke patroontje tegen op het web.....
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0034/2892/files/Tea_bag_baggie_PDF.pdf?1279510802

Het papier is van Tilda, de stempel heb ik onlangs bij Trekpleister gekocht....het is er één van een super leuke set met bloemen en vogeltjes!!






6 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een heel feestelijke verpakking! Veel leuker dan het geld zomaar in een envelop te stoppen.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verpakking heb je gemaakt om het geld in te geven!! Is inderdaad zo altijd veel leuker om geld te geven!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stempels he?? Vera zal er vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je een gave cadeauverpakking gemaakt Willy.
    Zal Vera vast mee in haar nopjes zijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verpakking voor Vera ! Prachtig gemaakt ! In antwoord op je vraag, ja, de andere 2 potten had ik al, ook van rommelmarkten, ik wil een plank vol dus lekker verder zoeken, deze 3 waren 6 euro bij elkaar dus je ziet wel, ik koop ze alleen als ze goedkoop zijn anders is het niet leuk, die gele was 1 euro en de groene en roze 2,50. Ik hou zo van die lekkere pastelkleurtjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!