dinsdag 21 februari 2012

(bijna) alles van de A.....

Dit kaartje maakte ik met sjablonen die ik laatst bij de Action kocht.....
Sorry.....ik kan het niet laten om weer reclame te maken voor de Action....en nee...ik werk er niet en ik krijg er ook geen geld voor...... maar kan er zo van genieten om voor weinig geld toch iets leuks te scoren!!

De vlinders zijn gemaakt met disstres ink, crushed olive, rusty hinge, musterd seed, scatterd straw en tea dye

Er zitten vier sjablonen in een pakje voor maar € 0,59!!!!!



8 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk, de Action is geweldig!
    ...en ook ik werk er niet en krijg er geen geld voor om dit te zeggen :-)

    Wat een mooie sjablonen, de vlinders zijn leuk!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig die had ik ook al gekocht maar nog niks mee gedaan,
    groetjes je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje... Geen geld voor de sjabloontjes... Ik kom er niet te vaak... Ik kom Nooit met niets terug ;o)

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor deze sjablonen. Kun je eindeloos mee combineren...
    Ik kom ook graag bij de a.ction. Altijd wel iets voor mijn gading.
    Lieve groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar zouden we zijn zonder de A... Weer erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi De action is ook mijn winkel er inderdaad altijd wel iets wat je kan gebruiken.Leuke kaart.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk geworden.Mooie kleuren heb je gebruikt. Lekker fleurig.
    groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geeft niets hoor die reclame want waar zouden we zonder de action zijn, er is daar zoveel leuks te koop voor schappelijke prijsjes!
    wat zijn je vlinders leuk!!

    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!