De buit.......

Gisteren ben ik naar de hobbybeurs in Assen geweest met schoonzus.
Lekker dichtbij voor ons noorderlingen en..... gratis parkeren, vriendelijke toegangsprijs .....
Zo hou je nog wat geld over om wat leuks te scroren!!

Voor de achtergrond van de collage heb ik het papier van Bo Bunny gebruikt.

     
Het was een super gezellige dag en nu gauw naar buiten....genieten van het prachtige winterweer en de kinderen op het ijs.
En daarna.....juist.....houtkacheltje aan en freubelen maar!!


7 opmerkingen:

  1. Super dat jullie het leuk hebben gehad en ook nog mooie spulletjes hebben gescoord!
    Kan niet beter.
    Heerlijk he als er dan eens iets in de buurt is,
    als mede-noorderling herken ik dat helemaal :-)

    Fijne dag nog,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk!leuk!leuk! Kan niet wachten tot morgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk he dit weer en ook nog mooie spullen om mee te freubelen
    groetejs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus jij kunt weer frobelen. Leuke aankopen hoor en lekker dichtbij zo te lezen. Dan nu snel naar buiten want het is nu genieten van de natuur.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat jammer dat ik dit gemist heb, ik wist niet dat het was daar had ik ook wel even lekker willen snuffelen!
    hele leuke spulletjes heb je gekocht, kun je fijn weer mee aan de slag!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen hoor! Zeker die medaillons.
    Veel plezier ermee!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie aankopen, vooral de medaillons, ben benieuwd wat je ermee maakt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren