vrijdag 10 februari 2012

Mini workshop.....

Gisteren heb ik een workshopje aan twee creatieve dames gegeven......
Omdat ze zelf nog niet zoveel ervaring hebben met stempelen en het werken met inkt, koos ik ervoor om twee kaarten te maken met ongeveer dezelfde (éénvoudige) techniek. Door verschillend papier, een andere stempel en kleur inkt te gebruiken wilde ik laten zien dat je hierdoor ook een heel ander resultaat krijgt!!

De rondjes op de kaart zijn gemaakt met de kurk van een wijnfles! Duzzzz.....dames....goed excuus om geregeld een flesje open te trekken!!
Dit is het andere voorbeeld kaartje...
Het was voor mij ook de eerste keer zo officieel......ik had het papier al op maat gesneden en in kleine pakketjes verpakt, tafel gezellig gedekt ....chocolaatjes erbij en op de valreep heeft het vriendje van m'n dochter nog leuke visitekaartjes ontworpen. Net echt hè?! Ha,ha....

Ik vond het erg leerzaam en gezellig en hoop dat ik de dames heb kunnen inspireren om thuis verder aan de slag te gaan!!






5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes, dat zal vast en zeker een leuke workshop geweest zijn :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt als voorbeeld!! Het zal inderdaad vast een gezellige workshop geweest zijn!

    Fijn weekend!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke workshop moet dat zijn geweest. Morgen gaan wij officieel van start. Spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De dames waren vast enthousiast. Ziet er erg professioneel uit hoor! En ik trek vanavond een flesje open.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig Willy! . Het zijn erg leuke kaartjes die je gemaakt hebt! Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!