zondag 1 april 2012

And the winner is.......

Onder toeziend oog van de rest van de familie heeft mijn jongste vandaag de winnaar van mijn give away, geef een hart door getrokken......

ff een foto van een stukje van mijn eigen harten verzameling waar ik vorige week dit leuke rekje voor heb gekocht....
wie o wie...........is het geworden ik zie hem al lachen!!
Het is iemand die hij héél goed kent.......mijn vriendinnetje Annemiek (klik HIER om naar haar blog te gaan).
Gefeliciteerd Annemiek......ik stuur ze niet op maar zal ze dinsdag meenemen naar het zwembad als je je weer wat beter voelt!!


3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd aan de winnaar en jij bedankt voor het organiseren van deze leuke Give Away!

    Groetjes en een fijn avond,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou... dat vind ik nog eens leuk. Dank jewel Jesse...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annemiek van harte gefeliciteerd!! Willy bedankt voor het organiseren van de leuke give away!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!