dinsdag 19 juni 2012

Kaarten, kaarten en nog eens.....

Ik heb de afgelopen weken behoorlijk wat kaarten gemaakt....zo waren er verjaardagen, examens en ook nog een opdracht. Dit is (voorlopig) het laatste kaartje in opdracht, een geboorte kaartje......

De twee baby's zijn een stempel van Magenta afgedrukt met disstress ink peeled  paint, verder weer m'n niewste tape en nietjes gebruikt (zie vorige post), papier van de Action , een kantje en een embellishments.....

Ook heb net een serie van tien afgeleverd, een aantal daarvan heb ik jullie al laten zien. De andere vijf (mannen) kaarten houden jullie nog tegoed!!



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten allemaal!! Ik heb ze nu even bekeken, liep wat achter :) Soms heb je dat dat je ineens van alles tegelijk krijgt en veel kaarten nodig hebt...

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, mooie kleuren en wat een schattige stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve stempel zo in dat groen, heel mooi!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige, stijlvolle kaart heb je hiervan gemaakt, mooi plaatje!! Super, hoor!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een bijzonder geboorte kaartje geworden! Mooi.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt echt een heel eigen en eigenzinnige stijl, die ik erg gaaf vind. Mooi gedaan, heel apart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Willy,

    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Award! :)
    Ik heb je genomineerd omdat je altijd zulke leuke dingen maakt.
    Kijk op mijn blog wat dit inhoud.

    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk.
    Ik houd erg van geboortekaartjes die anders zijn dan anders, maar helaas denkt mijn omgeving daar anders over, ha, ha.
    Kijk maar eens op mn andere blog, DAT willen ze zien!!
    Als je zoveel in opdracht maakt, blijft het dan nog wel leuk?? Wordt het geen moeten??
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi geboortekaartje. Niet zo heel zoetig... prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!