zondag 22 juli 2012

Buitenleven........

Eindelijk....we kunnen weer naar buiten, genieten jullie ook zo van het mooie weer??
Na dat we vanmorgen samen in de tuin gewerkt hadden ben ik 's middags heerlijk bij de picknicktafel gaan zitten freubelen. Ik had nog een achtergrondje liggen (een left over van mijn vakantieboek, zie vorige bericht) dus daar heb ik mij eens lekker op uitgeleefd.......

Op het blog van de Art specially friends dagen ze je deze maand uit om een art journal page te maken.
Gebruikte materialen:

- twee kleuren ecoline (paars en roze) voor de ondergrond, zie vorig bericht
- twee templates om te bewerken met gesso (letters en verfspatten)
- stempels: libelle, bloem en swirl
- permanent markers: wit, zwart, paars en roze
- plaatjes uit de Buitenleven

Wat is dit toch heerlijk om te doen....echt mijn dingetje!!

13 opmerkingen:

  1. en dat is helemaal te zien dat het jouw ding is, heel mooi geworden!

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg ! Ik vind het haar een supervondst, de dame op de foto is er helemaal mee in haar sas.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg. En je nieuwe template gebruikt volgens mij???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit schitterend Willy. Fantastisch werk.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, mooie compositie, alles klopt. Het lijkt alsof het je niet de minste moeite kost om dit te maken. Leuk te lezen ook dat je dit superfijn vindt, is eraan te zien!
    Ik werd ook helemaal geïnspireerd door het mooie weer, verschijnt morgen op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is goed te zien hoor, dat het 'echt jouw ding' is... wat is-ie weer prachtig! Ja, het zomergevoel komt er helemaal uit naar voren. Ik geniet er ook de hele dag van, lekker onder de pergola een beetje freubelen of lezen - daar waren we aan toe hè?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er lekker uit Willy, heerlijke kleuren en lekker gespeeld zo te zien!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal toppie, mooie kleuren en compositie.
    Lekker zomergevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel creatief en een mooi resultaat, Willy! Leuk dat Hortensiakapsel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie pagina, hier word ik vrolijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kleuren...en dat kapsel....hoe super gemaakt. Helemaal top dat je weer meedoet met ASF.

    Lieve groetjes

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!