maandag 30 juli 2012

Ik ga op reis en ik neem mee.....

Gisteren hebben we besloten onze vakantie naar Tsjechië toch te annuleren ivm de gezondheid van mijn vader, het voelt nu niet goed om "zo ver weg" te zijn. Op de valreep hebben we een plekje op een camping op de Veluwe geboekt. Wij gaan altijd met de tent (zonder aanhangertje) dus alleen het hoognodige kan mee maar omdat er nu geen tas met eten mee hoeft, het is immers maar een dik uur rijden, is er bij mijn benen nog een plekje over. Ik heb mijn koffertje met hobbyspulletjes dus al gepakt!!

En natuurlijk mijn zelfgemaakte vakantie boekje, wil je weten hoe ik die gemaakt heb , klik dan  HIER  om naar het bericht op mijn andere blog te gaan......
De achterkant
De binnenkant die nog gevuld moet worden met herinneringen....
Ik heb het koffertje niet helemaal vol gedaan we zitten nl. dichtbij de Craftorij, ha,ha.....
Tot gauw!!


3 opmerkingen:

  1. Een vakantie dichter bij huis zal inderdaad meer rust geven nu. En wat een gaaf koffertje, goed idee om er nog wat plaats in vrij te houden. Je weet maar nooit..... Je vakantieboekje ziet er ook al zo mooi uit. Leuk geworden, joh!
    Fijne vakantie, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie gewenst! Hopelijk kun je inderdaad gewoon lekker vakantie vieren, maar dan hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je te ver weg zit, mocht er wat gebeuren! Leuk boekje is het zo en super dat je ook een knutsel koffertje meeneemt, die komt vast helemaal vol weer mee terug! :-D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren ben ik nog bij de Craftorij geweest, ben benieuwd wat er bij jou in je koffertje is beland ;) Wat een leuk vakantieboekje! Ik zie allemaal mooie dingen weer staan op je blog. Ik "vergeet" je blog nog wel eens omdat jouw blog onderaan mijn bloglist blijft staan, hij "beweegt" niet mee naar boven als je een nieuw bericht hebt geplaatst :( Ik wil me dan ook aanleren om standaard bij het bloggen even jouw blog mee te nemen van onder aan de lijst ... Ga jij nog mee doen met de kunstgeschiedeniscursus bij Marit? Ik wel, ben blij dat het dit keer wel doorgaat :) groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!