donderdag 30 augustus 2012

education.....

Sinds een tijdje ben ik helemaal gegrepen door het maken van ATC's, ik vind ze zo leuk! Met een aantal van jullie heb ik al een swap gedaan en sinds kort heb ik mij aangesloten bij een ATC groep op Flikr. Maar als je wilt ruilen moet je natuurlijk ook iets hebben om te ruilen. Bij de crazy amigos dagen ze je uit iets met het onderwerp back to school te maken, dat leek me wel een leuk onderwerp.......

Eerst heb ik met disstres ink, tumbled glas en faded jeans en water de ondergrond gemaakt . Daarna  met een template tekst erover gesponsd en de randen met vintage photo bewerkt. Langs de zijkanten washi tape en gescheurd papier geplakt. De afbeeldingen komen van internet, toepasselijk tekstje opgezocht en uitgeprint en nog wat "echte" strikjes gemaakt.
Mocht je deze of een andere ATC met me willen ruilen, kijk dan op mijn Flikr account (klik op de afbeelding in de rechter sidebar van dit blog) van dit blog of stuur een mail.


13 opmerkingen:

  1. Hoi Willy

    Je ATC is geweldig echt "old school" van back to school. Leuk om ze te ruilen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit. Ik heb een berichtje op je flickr account achter gelaten (en je gelijk toegevoegd als contact).
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really enjoying your art and your blog...thanks for sharing and visiting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo leuk zo ik vind het nog moeilijk te maken.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet jouw ATC-tje er gaaf uit! Knap hoor, dat je zoiets bedankt en maakt.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het meedoen met je mooie atc!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ATC zeg! En wat een lief meisje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Wat een geweldige afbeelding heb je gevonden! Als iedereen zo blij is om weer naar school te gaan, dan moet het toch helemaal goed komen! :-D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat super leuk gedaan, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende en leuke ATC Willy. Moet het nog steeds een keer proberen een ATC.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geef eerlijk toe dat ATC en dat soort dingen niet echt mijn ding is, maar om er naar te kijken wel! Gave ATC! Dat plaatje en de tekst zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!