zaterdag 22 september 2012

Wonderen.......

Les twee van de workshop gaat over de klassieke oudheid, ook nu weer konden we kiezen uit een paar kenmerken uit die periode. Ik koos verschillende kenmerken en heb geprobeerd daar één pagina mee te maken, zoals o.a. de zuilen, en een nimf. Best lastig hóór, en ik ben dan ook blij dat ik de eerste workshop van Marit ook heb gevolgd en me inmiddels een aantal technieken eigen heb gemaakt.

De ondergrond heb ik weer gemaakt met de koperpoets techniek, daaroverheen heb ik aan de linkerzijde swirls gestempeld, de zuil heb ik van internet en ingekleurd met pastel krijtjes, de nimf komt ook van internet en heb ik eerst ingesmeerd met baby olie daarna heb ik nog wat strass steentjes op de bloemen in haar haar geplakt, de deur komt uit een buitenleven even als de bloemetjes. Het vlindertje heb ik twee maal gestempeld, eerst direct op de ondergrond en daarna nog een keer op gekleurd papier.

Ik was voor het eerst tevreden over mijn schrijfwerk en liet dit dan ook vol trots aan mijn man zien. "Moet daar twee keer ZIJN staan?" zei hij........huh????? GRRRRRRRRRR!!!!!! Bahhhhh!!!!! Toen ik weer een beetje tot mij zelf was gekomen heb ik het letterlijk en figuurlijk maar een beetje verbloemd.......


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi Willy, het is zo'n mooi geheel geworden en die letters....GEWELDIG!!!!!!!!!!!
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha je grrr verhaal is herkenbaar...zelf niet zien dat je teveel gedaan hebt :-) Maar mooi verbloemd Willy, letterlijk en figuurlijk!
    Leuk geheel!!!

    groetjes en een goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moest zo lachen om je verhaal, ik ken dit ook hoor! Dat verbloemen was mij totaal niet opgevallen als je niets gezegd had. En je resultaat overall is werkelijk prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een mooi geheel is je pagina geworden, heerlijk met dat nimf/engeltje erop, je kleuren zijn prachtig en dat letterje heb je idd mooi ver'bloemd'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, tja dat heb ik ook wel eens, maar als je het niet verteld had was het niet opgevallen, want de bloem doet het goed op die plek! Prachtig geheel is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige pagina is dit geworden. VInd de tekst ook heel erg mooi en super mooi geschreven. Je kunt er echt niets van zien dat er even wat mis was gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtige pagina geworden Willy, het straalt iets kwetsbaars uit. Mooie letters heb je geschreven en je foutje heb je netjes verbloemd.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja we komen het allemaal tegen. Bij mij staat ook af en toe een bloemetje of vogeltje strategisch opgesteld :)
    Maar het zijn heel mooie letters inderdaad. En een mooie pagina ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!