dinsdag 27 november 2012

technieken.....

Zondagmiddag ben ik weer eens gezellig met mijn vriendinnetje naar Sleen gegaan om een workshop bij Art Journey te volgen. We gingen zes technieken uitproberen. Niet alle technieken waren nieuw voor mij maar desalniettemin was het een super leuke middag!!

De technieken probeerden we uit op grote witte tags, op de achterkant staat de beschrijving.
Van één grote tag van craft papier werd een boekje gevouwen die we van te voren hadden bestempeld  met een super mooie stempelset van darkroom door. Nog een touwtje erom en een klemmetje erop, helemaal mooi voor op het bureau.

8 opmerkingen:

  1. Oh, Willy, ik ben jaloers, wil altijd nog een technieken workshop volgen, alleen vallen die data altijd op een dag dat ik niet kan!

    ´t Ziet er prachtig uit!! Wie weet treffen we elkaar nog eens in Sleen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great for you Willy to have fun and learn on the workshop! looks fab!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk Willy,Sleen is jammer genoeg zo ver weg van hier maar wil er graag ook een keer heen
    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er geweldig uit Willy, ik las het op de dag zelf dat ze open waren, dus dat was een beetje laat, anders was ik zeker ook even gaan kijken en ik zie dat ik dus wel wat heb gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow dat zier er geweldig uit, leuk idee ook zo'n opgevouwen grote tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Willy, meteen een techniekenboekje voor wat je gemaakt hebt tijdens de workshop...

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er goed uit Willy, technieken uitproberen is altijd zo leuk.
    Dat kraft boekje vind ik heel gaaf!
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n techieken workshop en dat idee van een boekje is super gaaf zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!