zondag 18 november 2012

You....

Hevig geïnspireerd door al het moois op Pinterest jeukten mijn handen vanmiddag om "iets" te maken. "Wat ben je aan het maken mam?" vroeg mijn jongste. "Ohhhh....dat weet ik nog niet" zei ik terwijl ik al een hoop rommel om me heen verzameld had. Dat vond hij maar raar. Nu aan het eind van de middag is dit het resultaat van een paar heerlijke uurtjes "spelen"......

De ondergrond is een pagina uit een tijdschrift die ik heb bewerkt met disstres ink peeled paind en crushed olive. Daarna met gel medium stukjes gescheurde servet aangebracht (rozen). Toen een gezichtje geknipt uit een pagina en hier wat disstres ink tea dye en fired brick op gesponsd. Het lichaam is een plaatje uit de H&M die ik met koperpoets heb bewerkt. De bloemetjes voor het haar heb ik uit ook uit een tijdschrift geponst. Tot slot nog wat "kreten"gestempeld ,wat washi tape geplakt en kant vast geniet.

9 opmerkingen:

  1. heerlijk zo te spelen met alles om je heen, leuk geworden

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, zomaar beginnen, zonder het eindresultaat te weten. En dat het resultaat prachtig is blijkt wel weer. Mooie tekst ook. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat je toch van een hoop rommel kunt maken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je lekker los gegaan Willy...lekker om te doen he?
    En Pinterest...uhhhh verslavend en inspirerend...JA :-P

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, je bent lekker bezig geweest Willy. En pinterest heb ik ook pas ontdekt en inderdaad, heel verslavend en inspirerend.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou zo te zien heb je je prima vermaakt, Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om het zo te laten ontstaan. Mooi geworden ook!!
    Ik ken dat wel, een vaag idee en dan groeit het.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat heb jij lekker zitten spelen! Ziet er super uit, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!