zaterdag 29 december 2012

Top 2000 blogparty #2

Voor dag vijf van Marit haar top 2000 blog party heb ik onderstaande pagina gemaakt, geïnspireerd op één van mijn favoriete bands Queen. De titel is Heaven for everyone en staat op nummer 778 in de lijst. Hebben jullie inmiddels al een kijkje genomen, ik kan het je echt aanraden want je ziet de meest mooie creaties voorbij komen en kunt er heel veel inspiratie op doen. Heb ik je nieuwsgierig gemaakt, klik dan HIER

De ondergrond is gemaakt met ecoline en water. De halve zwarte cirkels zijn afdrukken gemaakt met een behang monster en zwarte inkt, de randen heb ik geaccentueerd met een witte gel pen. De rest zijn plaatjes. Ik krijg vaak tijdschriften van mensen die weten dat ik ze graag lees en daarna verknip ook koop ik geregeld oude boeken voor een prikkie bij de kringloop. Als ik dan nog niet het juiste plaatje heb gevonden biedt google afbeeldingen altijd uitkomst :)
Voor de laatste dag van het jaar heb ik ook nog een pagina gemaakt, echt jeugdsentiment maar daarover later meer!!

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie uitwerking Willy, prachtige achtergrond. Ik ben benieuwd naar je jeugdsentiment journal.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. If there were more people like you --- maybe this wish will come true!
    wonderful PAGINA!!!

    Have a happy NEW YEAR Willy!

    xxx Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh ja gaaf liedje is dat van Queen. Mooie uitwerking, prachtige achtergrond.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige creatie! En ik heb net al even gekeken, wat een leuk idee, ik ga ook proberen of ik nog wat leuks kan maken! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig Willy, wat een mooie kleuren en wat creatief verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi geworden Willy, en idd mooie kleuren

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig idee om kaartjes te maken die geïnspireerd zijn op nummers uit de Top 2000. Ik ben een groot fan van die hitlijst. Bij ons staat de hele dag radio 2 aan. We zijn dit jaar zelfs bij de opnames geweest en waren afgelopen vrijdag te zien bij de Top 2000 a gogo. Vind dit kaartje en ook de vorige helemaal gaaf!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Willy, dankjewel voor het meespelen met de top 2000 party! Zo leuk om jouw werk er ook tussen te hebben staan!! Ik wens je een prachtige jaarwisseling en een heel mooi en creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!