vrijdag 15 maart 2013

cirkels....

Ik mis jullie fijne reacties nu al :( ook moet ik er heel erg aan wennen dat ik nu een stille volger ben. Toch weet ik dat ik voor nu een goed besluit heb genomen. Binnenkort start ik met een nieuwe opleiding en moet ik ook stages lopen naast de baan die ik al heb, een drukke tijd dus. Waar ik ook nog steeds "druk" mee bezig ben is het maken van cirkels voor onze creative ladies groep, deze maand waren ze voor Joukje en omdat ik nog een beetje tijd over had vanwege het minder bloggen :) heb ik ook nog een mail art voor haar gemaakt.

Cirkel 1

Cirkel 2

Beschrijving

De envelop bewerkt met bruine archival inkt, plaatjes uit de H&M. "De tatoo" is een rub on van de Action bewerkt met een witte gelpen. Tekst stempel gezet met zwarte int en tot slot nog een kantje. Na het maken van de foto heb ik het adres van Joukje op de voet gezet :)

De bovenste cirkel is een naar een idee van ANNEKE alleen heb ik de techniek iets aangepast :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!