dinsdag 5 maart 2013

Neutrale kleuren....

Deze maand is de uitdaging bij het AJ design-team, maak iets in neutrale kleuren, nu is dat helemaal mijn ding dus ben ik lekker met mijn nieuwe spulletjes aan de slag gegaaan.

Het kaartje is 10x10 cm en gemaakt van hand geschept papier.  Eerst heb ik met een embossing mal van Tim Holz de radars in het papier gemaakt, daarna ben ik er met zwarte inkt voorzichtig overheen gegaan. Toen een tekst stempel gezet, op het label (Pinterest) de filmboy gestempeld, een soort hoesje gemaakt van design papier en washi tape en tot slot nog twee bloemetjes geknipt uit design papier, touwtje aan het label en klaar!

Twee van mijn nieuwe aanwinsten aangeschaft op de beurs.
Margot attendeerde mij op het feit dat ze bij DCL deze week graag een label op de creaties willen zien :) Bedankt voor de tip Margot!

26 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Willy!! En leuk je nieuwe aankopen!

    Een fijne zonnige dag gewenst!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave kaart! je kunt 'm ook nog mee laten doen met de uitdaging van de dutch card lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, je hebt helemaal gelijk. Niet aan gedacht. Bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  3. Nou Willy dat is je zeer goed af gegaan meis...want het is niet makkelijk om in één nuance te blijven en hier zet jij dat prachtig neer.
    Groetjes Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooie kaart. Prachtig. groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie monochromatic kaart, had vorige week ook zo mee kunnen doen :) Alles mooi met elkaar gecombineerd! Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi! En wat een gave aankopen heb je gedaan. Daar kun je altijd wat mee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is gorgeous. I love the image

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi kaartje Willy, op je andere blog kan ik geen reactie plaatsen, maar ik vind de boze uitwerking erg mooi gedaan, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je maakte een heel leuk kaartje voor de uitdaging van Art Journey. Een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mooi, ook de kleuren zijn perfect! Fijn dat je weer meedoet met de Art Journey challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden en goed idee om er een label bij te gebruiken! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een bijzonder mooie kaart geworden Willy.
    Je kan zien dat dit echt jouw ding is.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart, Willy, alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi! Deze kleuren zijn prachtig zo, heel mooi zacht! Super!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke en mooie kaart Willy met prachtge kleuren.
    Leuk je nieuwe aanwinsten.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat het ook helemaal jouw ding is neutrale kleuren! Je hebt een prachtig kaartje gemaakt. Dank voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi Willy, leuke uitdaging ook.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf! Mooi gemaakt! Leuk dat je h'm hebt gelinkt bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke inkoop en je kaart is super.
    Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je voor je reactie, enne...jou kaart is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie stijlvolle kaart
    Bedankt voor je deelname aan dcl
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig hoor Willy, 'k was al heel de dag aan het oefenen met dezelfde stempel maar nu ik uw creatie zie, zal ik me maar stilletjes weerhouden denk ik!! Heel mooi gedaan!!

    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart Willy! Hij voldoet helemaal aan de voorwaarden voor de Art Journey Challenge !! mooie broze neutrale kleuren..Ik hou ervan !

    groetjes Dianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!