zondag 17 maart 2013

Post voor kanjers #10

Gisteren heb ik het laatste kaartje voor voor een kanjer op de bus gedaan, tijd dus om een nieuwe serie te maken. Momenteel heb ik het extra druk en dan vind ik het wel handig om een serie te maken zodat ik voor de komende tijd weer een voorraadje heb liggen. Diezelfde drukte heeft mij ook doen besluiten om voorlopig mijn reacties uit te zetten en ook zelf even niet meer te reageren. Binnenkort start ik nl. met een nieuwe opleiding en daarvoor moet ik naast de baan die ik nu heb ook stages lopen, maar ik mis de leuke reacties wel hóór en ook moet ik me inhouden om niet op al jullie mooie creaties te reageren :) Toch weet ik dat het een goed besluit is. De workshop bij Marit's paperworld is inmiddels afgelopen, de uitwerkingen van de lessen staan op mijn andere blog, dus mocht je het leuk vinden neem dan gerust een kijkje HIER. In de laatste les maken we een map voor alle pagina's maar daar moet ik nog aan beginnen. Met de creatieve ladies maken we nog steeds iedere maand cirkels, de cirkels voor maart staan ook op het andere blog. In juni gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten we hebben een gezellige dag gepland bij de Craftorij in Ede, ik kan me daar nu al op verheugen!!

Een blauwe versie voor de jongens. De inktvlek is met een template en disstres ink  (faded jeans) gemaakt. Het truitje van het ventje is gepaper pierced.

En een rode variant voor de meiden met de zelfde techniek. Voor de inktvlek heb ik hier fired brick  gebruikt.
Ik vind het altijd zo leuk lijken zo'n serie kaartjes :)