zaterdag 13 juli 2013

tasje......

Zoals ik in mijn vorige post al aangaf was mijn schoonzus afgelopen donderdag jarig. Van haar krijg ik regelmatig een stapel tijdschriften om te lezen, of voor andere doeleinden. Naast de kadootjes, die natuurlijk een leuke verpakking verdienen, kreeg ze dus eigenlijk een sigaar uit eigen doos.

Het tasje is gevouwen van een voorkant van een Ariadne at Home, de naadjes zijn op de naaimachine gestikt. Daarna heb ik er nog een label bijgemaakt, de datum stempel is een nieuwe aanwinst die ik al een hele tijd op mijn verlanglijstje stond.


Ben je benieuwd wat ik nog meer met tijdschriften doe??? Klik dan HIER.

14 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi gecombineerd; daar moet je toch een goed oog voor hebben! Ik ga nog even verder daar naar kijken... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Prima papier voor een tasje, zo'n Ariadne. Ik heb hier ook stapels liggen, maar vind het zo zonde om er in te knippen... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! En wat een mooi tasje is het zo geworden, met dat label eraan op zich al een cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk dit tasje. Waar heb jij het datumstempeltje vandaan.
      Ik heb er een daar staat de datum zo: juli 13-2013 . Niet zo mooi, maar ik doe het er mee.

      Verwijderen
    2. Ik heb hem bij de kantoorboekhandel gekocht Annie.

      Verwijderen
  4. heel erg leuk! Wat een goed idee weer!
    Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. súper!!!! wat een persoonlijk geschenk dit tasje alleen al, en wat mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al rook ik niet, zulke sigaren zijn nooit weg!!!!
    Wat is dit leuk geworden, zeg!
    Je hebt er echt oog voor om alles zo mooi bij elkaar te zoeken.
    Complimenten hoor!
    Weet nu ook aan wie ik mn tijdschriften ga nalaten of waar mn Flow's naar toe moetewn als ik ze wil opruimnen, hi, hi.
    Fijn weekend verder en groetjes .
    Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Wat maak je toch altijd originele dingen meis, een tasje uit een tijdschrift kaft... Ooo en die datumstempel, sinds ik de video's van Donna Downey heb gezien, staat-ie ook op mijn verlanglijstje!! xx en goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kadootje! Super he zo' datumstempel. Ik gebruik die vaak! Bij de Posthumus winkel in A'dam hebben ze een hele collectie. Verschillende formaten, nederlandse en engelse versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi Willy en zo'n sigaar zou iedereen wel willen ontvangen denk ik zo.
    Ook alweer zo'super leuk idee van je.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent hier zo goed in, wat een ontzettend leuk kadootje. Ik heb je andere creaties ook bekeken. Knap hoe je alles combineert.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig tasje. Die datumstempel is echt cool! Wil ik ook!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf, Willy, ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!