zaterdag 24 augustus 2013

Mixed media kaart...

Regelmatig maak ik kaarten in opdracht voor collaga's, deze keer kwam het verzoek om een beterschapskaart te maken. "Nog speciale wensen?" vroeg ik. "Nou een mooie sprankelende kaart" luidde het verzoek. Ik hoop dat hij in de smaak valt....

Eerst de vaas gestempeld met zwarte inkt, daarna deze bedekt met masking tape. Daarna twee kleuren blauwe verf gebruikt voor de achtergrond en deze bewerkt een zelfgemaakte "stempel" met behulp van een embossingfolder. Drie bloemen gestanst met de double do (papier is van fabscraps) en deze met een zwarte marker bewerkt. Tot slot het tekstje en nog wat rondjes gezet met zwarte inkt dmv van doppen.

7 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb je prima aan de vraag voldaan Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou de opdracht is goed gelukt, dit is zeker een sprankelende kaart! Mooi dat blauw en ik vind die stampel van die fles erg mooi!
    gezellige zondag verder!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou als ze daar niet beter van worden, mooie kleuren ook Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful composition, love the design. Also the tag in the post below is gorgeous.
    Have a nice sunday,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!