dinsdag 13 augustus 2013

Thinking of you....

Zo...de kop is er weer af, of te wel mijn eerste werkdag zit er weer op. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ver weg moest halen maar toen ik er eenmaal was vond ik het toch fijn om iedereen weer te zien en alle leuke vakantie verhalen te horen. Dat de vakantie niet voor iedereen leuk verliep bleek al gauw. Daarom heb ik voor desbetreffende collega gisteravond een kaart gemaakt.

Inspiratie bonnen: Pinterest en Marits zomerkamp :) Ik heb een advertentie uit een tijdschrift gesneden (8x12 cm), deze in 12 stukjes (2x3cm) gesneden. Een aantal stukjes heb ik vervangen door design papier wat ik vervolgens bestempeld heb. Dit alles op een ander papier geplakt. Met disstres ink (victorian velvet) wat vlekken gemaakt en met doppen en zwarte inkt wat rondjes gezet. Daarna de vlinder op een ander vel gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt, nog wat voelsprietjes van garen en tot slot de tekst gezet. 

13 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi Willy, en wat lief!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!!!!!!!!!
    Een heel lief kaartje waarop van alles te bekijken is.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke techniek. Mooie kleuren combinatie.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie en bijzondere kaart. Je collega zal zich zeker gesteund voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele mooie kaart is het geworden, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi deze kaart, grappig effect met die ruitjes, je collega zal er zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend lief gebaar om iemand op deze manier een hart onder de riem te steken. Je bent een lief mens.
    De kaart vond ik al prachtig, maar het verhaal erachter wordt hij alleen nog maar mooier.
    Lieve groeten van Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I could not get the translator thingy to work or - I just don't k now how to do it. This is a fabulous creation - I love it!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hooray - I got the translator thingy to work - love your blog!!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW!!!This is AMAZING Willy,great pages,love it.

    greetings jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een bijzonder mooie collage Willy...erg mooie kaart...zal gewaardeerd worden!

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a very attractive card, and the message is both amusing and friendly. Beautiful collage.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!