zondag 15 september 2013

Logo

Een tijdje geleden is ons de creatieve ladies gevraagd een logo te ontwerpen voor onze mixed media groep. Toen de uiterste inzend datum verstreken was kon het stemmen van start gaan. Na ruim een week werd bekend gemaakt dat ons nieuwe logo een feit was. En nu prijkt het prachtige logo welke door Karin ontworpen is trots op de side bar van dit blog. Het logo wat ik zelf ontworpen heb wil ik als voorkant van een boekje gebruiken voor ons nieuwe project. 

Eerst een soort stempel gemaakt door een zwart vel door de double doo te halen met een embossing folder erom. Vervolgens met blauwe acrylverf  "gestempeld" . Het stukje zwart papier (waar nu verf op zat) ook op de pagina verwerkt. Op het mooie papier van fab scraps een jurkje uit de losse pols getekend, twee zwarte rondjes er boven gestempeld, een rub on kantje onderaan het jurkje geplakt en dit met wat steekjes vast gezet. Tot slot de naam gestempeld.

Vandaag gaan de eerste pagina's we gaan een ABC boekje maken op reis naar Yvonne :)

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, Willy, mooi geworden.
    Je vorige post had ik gemist, dat ziet er ook al zo super creatief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor jullie eigen logo. Woord al een hele officiele club zo
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je eigen bedachte logo al in het echt mogen bewonderen, deze is erg mooi geworden. Toch vind ik het logo dat gewonnen heeft ook mooi, lekker kleurrijk. Ik ben benieuwd naar de gemaakte pagina's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, ik heb het winnende logo nog niet gezien maar ik vind het jouwe echt super!!!Schitterend en mooi stempelwerk , gefeliciteerd!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig logo staat er in de sidebar Willy! Maar ook jouw creatie is toppie...dat zal een mooi cover worden voor het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja prachtige creatie heb je gemaakt, schitterend!
    Grappig om te zien dat ik gelijk had, ik had het vermoeden dat jij
    Deze had gemaakt, helemaal jouw stijl!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie logo's, zowel degene die het werd als dat van jou! Leuk idee dat jurkje erop verwerkt met de tekst er langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, jij hebt ook een mooi logo gemaakt Willy en goed idee om em als cover voor je boekje te gebruiken. Spannend, misschien liggen de 1e letters vandaag wel in de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw logo vondt ik ook heel erg mooi Willy, en hij is idd geweldig als kaft.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!