donderdag 24 oktober 2013

outside....

Gisteravond nog even een collage gemaakt, heerlijk vind ik dat! Beetje in tijdschriften bladeren, plaatjes kijken, nog even een artikeltje lezen en oohhh ja...dat was ook een leuk ideetje:) en zo ontstaat er gaandeweg vanzelf iets. Toen ik gisteravond om 10 uur vond dat het wel welletjes was voor vandaag, opende ik nog gauw even mijn mail en hoe toevallig is het dat ik op dat moment een mailtje kreeg van MARLIES met een super leuk you tube filmpje omdat ze weet dat ik van plaatjes houdt :) over een art journal pagina maken met o.a. plaatjes uit een tijdschrift. Hierdoor geïnspireerd heb ik vanmorgen nog even de finishing touch op mijn acollage aangebracht.

De plaatjes komen o.a. uit de Flow, Happinez en de Seasons
Ben je ook nieuwsgierig geworden naar het filmpje? Dan is dit de link:

11 opmerkingen:

  1. Geweldig, die lampenkap...die olifanten onder de hoge hoed...prachtige collage WIlly!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schot in de roos dus. :-)
    Je collage zit weer goed in elkaar.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je deze collage mooi gecombineerd. Schitterend. Leuk filmpje, krijg gelijk zin om ook weer eens een collage te gaan maken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super collage Willy en zoveel leuke en grappige dingen zijn erop te zien.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je collage is schitterend, Willy. Hoe verzin je het en dan vooral de combinatie van de plaatjes, die ogenschijnlijk helemaal niet bij elkaar passen!!
    Jij hebt er "gewoon" een geheel van gebreid. Kunstig hoor!
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk om te lezen hoe jij hiervan geniet en je uitwerkingen zijn voor ons om te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap!!! Je hebt zeker inspiratie opgedaan, het is een geweldige collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha heel leuk gedaan, waar haal je toch al die leuke plaatjes weg..
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful collage! The video was also very good! Thank for the hint!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!