zondag 2 maart 2014

Old meets new

Gisteren ben ik lekker aan de slag gegaan met de nieuwste Art Journey sheet Baby. Ik besloot een soort boekje te maken die jaren geleden toen mijn scrapbook verslaving is onstaan één van mijn favorieten was. 

Ik heb de bovenkant beplakt met een stukje jute waar ik een laagje gesso op heb aangebracht. De stempel van de baby afgedrukt op designpapier en door een snij mal gehaald. Het kantje heb ik vast gestikt op de machine en de rest spreek denk ik wel voor zich :)
In de binnenkant kun je foto's of i.d. plakken. Het hele boekje meet dubbelgevouwen 7x7 cm en past dus mooi in je tas. Ik heb hem zelf nagemaakt van een oud model maar zal het patroon nog eens proberen op te zoeken op internet voor jullie.
Ook heb ik nog wat kaarten gemaakt met deze mooie stempel set maar die houden jullie nog van mij tegoed. Ik ga nu eerst naar de hobbybeurs in Assen samen met mijn schoonzus, dochter en haar "schoonzus", heb er zin in!!

Art Journey stempels: Baby

20 opmerkingen:

  1. Oh ja...in dat model heb ik ook tig boekjes gemaakt.
    Ziet er leuk uit, Willy.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een heel erg leuk boekje.
    Lijkt mij niet heel makkelijk om te maken, op deze manier gevouwen, of zie ik dat verkeerd?
    Ik zou het patroon wel willen hebben, als je het kan vinden lees ik het hier graag.
    Fijne zondag, hoe was het op de hobby beurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Willy! Zo'n explosieboekje zit nu al weken in mijn hoofd, helaas nog geen tijd gehad om er eentje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooooooi!
    Ik wil dat laatste ook zien als het af is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf boekje! Nog nooit gezien. Daar kun je zeker iets leuks van maken. Jouw voorkant is in ieder geval al prachtig!
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Willy! Weer eens iets heel wat anders. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Willy,
    wat een mooi model en wat een prachtige verwerking met dat jute,
    ben benieuwd naar het patroon!
    Ook het kaartje hieronder is erg mooi!
    Ben benieuwd naar je beursbuit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie buitenkant met de jute en de babystempel! Het model ziet er ingewikkeld uit! Veel plezier vandaag, zal vast wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je boekje prachtig geworden!
    Geweldig leuk met dat jute erom en natuurlijk je nieuwe stempel.
    Veel plezier op de hobbybeurs! Ben erg benieuwd naar jullie aankopen.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, ja... daar begon het allemaal eens mee. Leuk om weer eens te maken. Ben benieuwd of je vandaag nog nieuwe ideeën op doet. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat leuk, die omslag schitterend veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow wat prachtig!!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend!! Heb het al gedeeld op facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi boekje! En wat heb je er een mooie voorkant van gemaakt! Hoop dat er nog wat in de beurzen zit bij thuiskomst, maar dat jullie in ieder geval veel plezier hebben gehad! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief!!!!! Echt supermooi!!! En voor dat patroon van het boekje houd ik me zeker aanbevolen.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi Willy! Een prachtig kaftje voor een heel mooi boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh Willy, wat een geweldig boekje met een prachtig kaft! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaft Willy!
    Het is inderdaad een leuk boekje, heb deze lang geleden gemaakt met foto's van quilts erin... en er blijven leuke reactie's komen op zo'n boekje, een super ontwerp van diegene die hem heeft bedacht!
    Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!