donderdag 1 mei 2014

Art Jouney Challenge #45 Tag on a card

Een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging op het blog van het Art Journey-Design team. Deze keer was Corine aan de beurt om het onderwerp hiervoor te kiezen. Zij daagt iedereen uit om een tag op de kaart te verwerken. 

De tag is gemaakt van Vellum waar ik de stempel van het gezicht op heb gezet samen met wat slingers.Op de kaart heb ik gewerkt met twee kleuren acrylverf wat is opgebracht met een oud bankpasje. Na droging heb ik hier nog wat stempel op gezet. Tot slot heb ik nog wat rondjes uit een restje papier gehaald en her en der verhoogd opgeplakt en de tag opgeleukt met wat raffia :)

Doen jullie weer gezellig mee? Op het blog van het Art Journey-Designteam zijn nog meer inspirerende voorbeelden te bewonderen (klik HIER) tevens vind je hier de voorwaarden om mee te kunnen doen.

Gebruikte Art Journey stempels: Circels backgrond, Eyes, Hoedje van papier


8 opmerkingen:

  1. wat heb je dit mooi gedaan eerst dacht ik waar is die tag dan???? maar zo goed bedacht met vellum....liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooi gedaan Willy!
    Vind vooral die blauwe kleur erg mooi in combinatie met het grijs/wit/paars.
    Leuke idee van de tag.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blauw/paars is een mooie kleurencombinatie. En dan die lichtbruine kleur er bij. Het is zo een mooie kaart geworden.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke uitdaging en een leuke kaart, mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tag?? moest even goed kijken haha maar zie dat de tag van vellum is. Gaaf de stempels daarop! Schitterend geheel is het weer.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer mooie kaart! Ik moest ook enige moeite doen om de tag te ontdekken. Dat maakt de kaart nóg interessanter!
    Mooie achtergrond met veel details. En ik vind de kleuren zeer mooi bij elkaar passend! Nog een fijne dag! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Poging 2 :-), wat een prachtige uitwerking! Geweldig die"onzichtbare tag".

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak je toch altijd bijzondere en originele creaties Willy, ik sta steeds versteld van zoveel kunstpracht!!! Super!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!