zaterdag 10 mei 2014

Craftroom

Nog maar een week geleden vertelde ik dat Manlief noodgedwongen een kast aan het maken was voor mijn hobbykamer en nu al kan ik trots vertellen dat het klaar is!


Op mijn "oude" bureau heeft hij een opzetstuk gemaakt, ook heeft hij het aan weerszijden verlengd met een extra werkplek.


Bij de Action kocht ik deze handige kastjes voor een prikkie, er passen precies vier doosjes distress ink en blendingtools in.


In de inloopkast zijn planken gemaakt zodat ik hier ook nog heel wat spulletjes kwijt kan.


Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik hier zo maar de tijd vergeet :)

23 opmerkingen:

  1. Je zal wel in je nopjes zijn met zo'n prachtige hobbykamer! Je man heeft heel mooi werk geleverd. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Willy, een eigen plek. Het ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Willy! Daar kan je wel veel spulletjes in kwijt op een handige manier. Knap gedaan van je man. Hopelijk heb ik ooit ook eens een hobbykamer voor mij. Dan denk ik zeker eens terug aan deze opzetkast. Goed gedaan! Veel hobbyplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat een prachtige werkplek is het geworden, Willy.
    Helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet eruit als een werkplek wasr veel creativiteit vandaan gaat komen! Geniet van dit plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, prachtig hoor. Kun je zeker trots op zijn. Ook handig, de kastjes van Action.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh dat ziet er super uit, wat is die man handig zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo, Willy, dit is serious business.
    Mooi geworden hoor, met fantastisch veel werkplek (nu nog leeg, maar waarschijnlijk niet lang meer :-))
    Die kastjes v d Action zijn ook perfect gevonden en je vertelde van je blending tool met kastknopjes, nou dit ziet er werkelijk gelikt uit zo. Handig om zo de juiste kleur te kunnen pakken ook.
    Slim bedacht alles en heel praktisch alle ruimte benut.
    Een heerlijke en mooie werkruimte heb je gekregen.
    Veel plezier daarmee en dat wij er nog maar lang van mogen meegenieten!
    Fijn weekend en lieve groeten van Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, een scrapkamer op jaloers op te worden, wat een gave kaste en mooi werkblad heb je nu! Veel plezier ervan! En wat heerlijk, zo'n man!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een heerlijk hobbyplek! Ben er jaloers op, geniet ervan!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke plek, wat een lieve man, geniet van je nieuwe plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dus vanaf nu komen al je creatie's hier vandaan echt SUPER is het geworden....liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow, wat een gave hobbyruimte zo! Kan me helemaal voorstellen dat je daar alle tijd vergeet! En wat een handige man heb jij; complimenten! (Als er zoiets hier in huis gedaan moet worden, doe ik het of samen...) Geniet van alle creatieve uren aan je nieuwe werktafel! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat ziet dat er super mooi uit zeg!
    Echt een prachtige hobbykamer nu.
    Leuk dat je nu twee zitjes hebt waar je bezig kunt, hoef je minder op te ruimen haha.
    Kom het gauw eens in het echt bewonderen.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige plek, Willy! Daar zul je vast heel wat uurtjes doorbrengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke plek! Geweldig, die man van jou verdiendt een dikke knuffel maar die heb jij hem vast al wel gegeven;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijke plek om in te werken lijkt mij.
    Handig zo'n handige man.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat ziet dat er super mooi uit!!!
    Wat een schitterende hobbykamer.
    Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige hobbykamer Willy! Heerlijk dat je man zo meedenkt, je hebt nu heerlijk ruimte om te "werken".
    Geniet er maar vaak van :-)...ow en uiteraard complimenten voor je man!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik herinner me nog een bureautje/plekje in je huiskamer geloof ik.....Wow, hier kun je echt al je spullen kwijt. Supermooi! En heel handig ingedeeld denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh wat een heerlijke kamer!!!! Super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!