dinsdag 16 september 2014

Inspiration everywhere

Voor dit kado label liet ik mij in eerste instantie inspireren door de leuke techniek die ik bij Alida en Alida weer bij Alie :) zag.


Een zin uit een tijdschrift.....


En de prachtige kleuren van de Hortensia.


Nu nog even een bloemetje erbij kopen en dan lekker op de fiets naar een vriendin voor een bakje troost en een luisterend oor :)

Art Journey stempels: Eyes
Distress stains: forest moss, bunled sage en aged maghogany
Perfect pearls mist: perfect pearl

18 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb jij weer gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer mooi gedaan, Willy.
    Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die zag ik ook bij Alie, er leuke techniek, die ik zeker nog eens ga proberen! Ik ben weg van je creatie, heel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Weet zeker dat jij en de bloemen en het labeltje meer dan welkom waren bij je vriendin.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk en wat grappig dat we elkaar zo inspireren, gave techniek he.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtig label!
    Helemaal mooi zo in de herfsttinten.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een soort hoort zegt het voort kaart dus Willy, want ik zag het weer bij Anja :-)
    Een mooie inspiratie, die je prachtig laat zien...heel mooie kleuren en vormen!
    fijne avond, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach weer een echte willy..zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi! Die kleuren zie ik nu ook bij mij in de tuin en kan er zo van genieten... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig! Echt weer super gemaakt Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Willy,
    mooi!!!
    Helemaal prachtig dit resultaat, ik neem aan dat het ook kan met ander kleurmedia?
    Ik heb even naar de links gekeken en kwam uiteindelijk terecht bij een filmpje,
    echt en gave techniek,
    we hebben weer wat te doen hihihi..
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love how you get inspired by those colors and shapes! What a wonderful card
    ♥ Conny
    Piaroms Art Journaling

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow deze had ik even gemist, super mooie kaart , prachtige kleuren combinatie en wat een mooi ontwerp!!!

    roetjes en een fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW what a great effect, you are a very talented lady!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!