zaterdag 1 november 2014

Art Journey challenge #51 Fantasy

Deze maand weer een errruuug leuke uitdaging op het design-team blog, fantasy welke Renje deze keer mocht hosten. Ik liet mij bij het maken hevig inspireren door het prachtige boek the art of personal imagery die ik vorige week spontaan van mijn schoonzus kreeg, hoe lief?!


Op een stukje hardbord ben ik los gegaan met verf en diverse Art Journey stempels, het valt een beetje moeilijk uit te leggen hoe het is ontstaan maar het zijn allemaal laagjes over elkaar soms bewust en soms niet :)


Het schattige houten vogelhuisje kocht ik bij de Action in een zakje van een stuk of 6, ik heb het  bewerkt met distress ink vintage photo. In het huisje zie je een afdruk van de nieuwste huisjes stempel van Art Journey. Tot slot heb ik er maar weer een boekje van gemaakt. Gewoon omdat het zo leuk is :)


Doen jullie mee? De voorwaarden en meer prachtige voorbeelden vind je op ons design-team blog, klik HIER

Gebruikte Art Journey stempels: Houses and towers, Bird, Smile en Winged woman

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooi boek heb je weer gemaakt, Willy. Prachtig die cover, alles past zo mooi bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantasy heb je wel! Wow, Willy wat een mooie style! Alles klopt.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi, Willy, ik geniet echt van je stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi, ik word er helemaal blij van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind het weer een geweldig boekje, de voorkant, het bindwerk, en jeetje, die Action heeft toch leuke spulletjes soms! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Willy,
    weer een waar kunstwerk wat zijn dat leuke ingebonden boekjes en de voorkant weer zo mooi!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi weer! Een echte Willy kaart. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie kaft, aan fantasie heb jij geen gebrek denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij toch creatief! Echt heel mooi dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte Willy....geweldige cover voor dit boekje wat je ook weer zo leuk hebt gemaakt!
    Fijn weekend verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer prachtig Willy. Een mooie fantasy op een prachtig boekje.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken jouw stijl er meteen weer in!
    Erg mooi gemaakt.
    Die vogelhuisjes heb ik ook, schattig hè?!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk je ontmoet te hebben en je creaties in het echt te hebben mogen bewonderen. Vooral de doosjes van oude boeken en verfroerhoutjes vond ik heel leuk.
    Hoop dat je ook een leuke dag hebt gehad. Ik wel.
    Fijne avond en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow schitterend boekje is het geworden!
    Zag je net al ergens op een foto voorbij komen en daar lagen ook van die mooie werkjes uitgestald!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heel mooie kaft is dit geworden! Heerlijk zo'n dromerige collage! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!