donderdag 25 december 2014

Top 2000 #1

Ook dit jaar organiseert Marit weer een top 2000 blogparty. Voor mij is dit het derde jaar op rij dat ik meespeel, zóóó leuk! Mensen over de hele wereld die meedoen, dezelfde hobby delen en naar dezelfde muziek luisteren. Voor dag één koos ik het liedje 'Tangled up' van Caro Emmerald, welke op de 1869e plaats in de lijst staat.


Lijkt het je ook leuk om mee te doen? Klik dan even HIER voor alle info. Hopelijk kan ik de komende dagen nog wat tijd vrijmaken moet nl. gewoon werken tussen kerst en Oud en Nieuw :( om iets te maken, lekker muziekje op de achtergrond :) Maar nu gauw de voorbereidingen treffen voor het kerstdiner en genieten van het samenzijn!

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan, Willy!
    Succes ermee de komende dagen en werk ze.
    Bedankt voor je mooie kerstkaart en fijne feestdagen gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi geworden. Echt prachtig. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! En ik hoop dat je nog wat creatieve uurtjes volgende week hebt, succes!
    Jij ook hele fijne feestdagen!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je koos een heel mooi lied! Heel mooi resultaat!
    Ik wens je ondanks het werken toch fijne dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitvoering van het lied.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg! Van de zomer heb ik Caro Emerald live gezien. Ik hoor en zie haar als ik naar jouw afbeelding kijk. Ik hoop echt dat je tijd hebt om nog meer met de top 2000 te maken. Te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook gaaf!
    Vind de stempel met het meisje en de ballon echt prachtig.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm zoooo mooi! Lekker anders en zo dromerig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaaaa deze zag ik gister op het blog bij Marit ... gaaf gaaf gaaf!! En wat leuk dat jij dit jaar ook weer meedoet!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!