zondag 28 december 2014

Top 2000 #3

Deze keer een (kleine:)) uitwerking van het kippenvel liedje 'speeltuin' van Marco Borsato die op de 1136e plek in de lijst staat.


Over de stempel van Paperbag studios heb ik een uitgescheurde afbeelding uit een tijdschrift 'geplakt' met gelmedium, de randjes heb ik wat aangezet met groene ecoline. Langs de rechterzijkant nog een laagje uit een servet bevestigd met daarover wat gesso en inka gold. Toen wat woordstempels en disstres ink (musterd seed) aangebracht. Omdat het inmiddels donker was heb ik het werkje noodgedwongen in moeten scannen, het voordeel daarvan was dat ik de kleuren nog wat kon ophalen en er een digitaal randje om kon zetten :)

9 opmerkingen:

  1. Een geweldige creatie ik snap niet hoe je er op komt echt super.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, Willy, haalde het lied er meteen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooi geworden Willy, er is zoveel op te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gedaan Willy, een prachtige uitwerking van het liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    dit derde liedje is de eerste die ik zie,
    de vorige had ik eventjes gemist...
    maar wt een leuk initiatief en wat heb je prachtige toepasselijke kaartjes gemaakt!
    Deze is echt tot nu mijn favoriet!
    Ook het liedje spreekt me erg aan!!!!
    inderdaad kippenvel!!!!
    hopelijk komen er nog meer....
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een leuke pagina Willy!
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer zo gaaf! Dat herinnert me eraan dat ik hierboven de radio nog niet aan heb staan. Zo, geregeld. Nu nummer 710,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is mooi gedaan. Prachtig vind ik het.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!