vrijdag 17 april 2015

7 & 8

Deze maand weer twee ATC's gemaakt voor onze maandelijkse Creative Ladies swap waarbij het onderwerp elke keer een ander cijfer is. Meestal plaats ik die uitwerkingen op mijn andere blog maar omdat ik daar gisteren net een berichtje had gepost besloot ik ze hier te laten zien:) 

De 7 van zevenmijlslaarzen voor Karin


Gebruikte Art Journey stempels: Ben's bootsbutterfly wishesbird boytree, xxs mini stamp Robin

De 8 van acht erkant voor Lia


Gebruikte Art Journey stempels: Friends 2, Brushes and Pencils, Postcard,  Scratches and Diamonds

12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf idee die eerste!Hoe kom je erop en wat een mooie stempelcombinatie; kortom prachtig! Ook de 2e zo goed gevonden en mooi die vlakverdeling! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ze zijn prachtig en ik ben in het bezit van de 7 miles laarzen, joepie! haha
    Fijn weekend!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Vooral de 7 miles laarzen, zo leuk bedacht.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gevonden, die zevenmijlslaarzen en de achterkant! En wat prachtig uitgewerkt. Die muizen bij de laarzen zijn echt tof. Ik vind 't knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah die eerste is superleuk!
    Mooie kaartjes weer hoor.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi willy,
    wat een creativiteit!!!
    Mooi gestempeld!!
    De acht van achterkant vind ik zeer leuk gevonden!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bedacht en heel mooi uitgewerkt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat het je dat superleuk bedacht en uitgevoerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk heb je de stempels gecombineerd op de zevenmijlslaarzenkaart Willy!
    En de tweede kaart is lekker artistiek...twee geweldige kaarten!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zo mooi en zo origineel, hoe kom je er elke keer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt leuk dit.
    Weet je wat ik nou altijd zo knap vind?!!
    Hoe jij de cijfers bewerkt.
    Niet simpel, maar echt over na gedacht, 7 Mijls-laarzen en 8 Erkant.
    Leuk hoor.
    En, zoals altijd, weer erg mooi ATC-tjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!