zaterdag 11 april 2015

weven

Een boekje gemaakt (10,5 x 15 cm) van grijsboard.


Het grijsboard eerst bewerkt met gesso en een (ruitjes) stencil. Daarna voorzien van een laagje groene deco verf van de Action en original rust. Op 1/3 een reepje van een gedroogd theezakje 'geplakt' met gelmedium. Daarna de grijze deco verf aangebracht met daarover hier en daar een dun laagje gesso. De tulp twee keer gestempeld op een apart vel (wat ik eerst bewerkt had met disstres ink) uitgeknipt en voorzien van een laagje clear embossingpoeder. Tot slot een labeltje gestempeld op papier wat voorbewerkt was met thee en een steel gemaakt van groene raffia. 


Deze binding stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Ik heb hem gemaakt van katoen en raffia en er een eigen draai aangegeven door de techniek iets aan te passen :)

Gebruikte Art Journey stempels: Tulips

20 opmerkingen:

  1. Wauwww.... wat super mooi weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf....wat heb je dat weer mooi gedaan, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer prachtig gedaan Willy! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gaaf boekje is het geworden!
    Je weeftechniek is ook erg mooi.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeel mooi deze voorkant Willy...wat kan "eenvoud" toch mooi zijn (maar ook moeilijk om te maken vind ik..dus petje af). En dan komt de zijkant in beeld, wat leuk gedaan zoals je aan het weven bent geweest..Heel mooi boekje zo!
    Heel fijn weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi boekje! Heel bijzonder, die binding en de voorkant is een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorkant, en mooie kleuren. De binding heb je erg mooi gemaakt.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een stijlvol boekje en wat een mooie binding, knap hoor, volgens mij moet je daar engelengeduld voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Willy,
    weer een waar kunstwerkje..
    ik vind de bloem prachtig en de binding geweldig!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super, SUPER mooi.
    Leuke verf he, die van de action?!
    Echt een aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi boekje. Prachtige cover!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is het allemaal weer mooi. (ook je vorige posten) ik ben een tijdje off line geweest en had de vorige 2 gemist. Ik blijf een enthousiaste fan van je.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps, als ik die binding zie denk ik gaaf!! Mooi hoe het groen in de steel terug komt en die roos is prachtig! En leuk hoe je hier een horizon creëert! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi binding. Super mooi de tulp zo gebruikt. Echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous book covers and your binding is a wonderful touch too!
    oxo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent wel druk geweest hè! Deze is ook weer schitterend. De kleuren van de cover gaan zo prachtig samen met de bloem! Prachtig !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook dit is een prachtig boekje met een heel mooie binding! Supermooie covers heb je voor dit boekje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!