zondag 20 december 2015

Christine Peloquin inspired

De vierde uitwerking van ons nieuwe project alweer! Deze keer geïnspireerd op het prachtige werk van Christine Peloquin. Zij staat vooral bekend om haar geschilderde gezichten waar allerlei laagjes in door schemeren. Daar ik absoluut geen tekentalent bezit heb ik gebruik gemaakt van allerlei Art Journey stempels, stukjes papier, verf en inkt. Omdat ik er dit project voor mijzelf een extra uitdaging aan heb gekoppeld, nl. verplicht werken in een bestaand boekje zodat ik de bladzijden niet kan weggooien als het mij niet zint. Ben nogal perfectionistisch aangelegd :( en nee dat is niet leuk! ontstaan er als vanzelf veel laagjes. Tjaaa ik ga dan wel weer net zo lang door tot ik tevreden ben, pfff vermoeiend soms hóór :)


Ik heb het boekje inmiddels wel losgehaald omdat dat toch iets prettiger werkt en de verf cq inkt niet steeds doorloopt op de andere pagina's en ja bij anderen vind ik dat juist charmant :) Als alle uitwerkingen klaar zijn bindt ik het geheel weer samen.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig! Dat het vermoeiend was om dit te maken is niet te zien, hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie de inspiratie er wel in, maar voornamelijk jou mooie combinaties! De laagjes maken het ook weer bijzonder, zeker omdat jij alleen degene bent die weet wat er onder zit... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede keuze. Alles later inbinden.
    Ik vind het bijzonder knap wat jij ervan hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi resultaat Willy!! Chapeau!!

    Fijne Kersttijd!! Geniet!!
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel eer van je vele werk, Willy. Wat is dít mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, ik herken dat wel, heb ook mijn art journals tijdelijk losgehaald :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het perfectionisme en nee, dat is niet leuk... Maar dit is wel een leuk project alhoewel ik nooit van Christine Peloquin gehoord heb..
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitwerking!!
    Echt SUPER mooi.
    En die kleuren, ik blijf er naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat weer een prachtige pagina!
    Alvast hele fijne kerstdagen samen
    Liefs, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Willy,
    wat is dit weer schitterend!
    jij weet als geen ander hoe je de stempels moet gebruiken!
    Zo mooi!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat kijkt ze mysterieus! Mooie pagina weer! En ja, ik kan me voorstellen dat je van je perfectionisme af en toe een beetje moe wordt...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!