dinsdag 29 december 2015

Top 2000 blogparty #4

En terwijl het top 2000 blogfeestje nog vrolijk doorgaat tot nieuwjaarsdag is dit waarschijnlijk toch mijn laatste uitwerking. Deze week geen vrij voor mij maar een drukke werkweek :( Dit keer een nummer van Kensington. Ze staan met 'Riddles' op de 838e plaats in de lijst.


De compositie had ik dit keer vrij snel bedacht maar het lukte me maar niet de juiste kleuren te kiezen. Rond half elf  's avonds vroeg manLIEF of ik ook nog van plan was naar beneden te komen :) Ik besloot dan maar de foto te bewerken in Photoscape en een zwart/wit uitvoering te plaatsen. 

Gebruikte Art Journey stempels: Eyes, Garden birds, Music en branches

9 opmerkingen:

  1. Leuk he, die mannen die vragen wanneer je er nou eens bij komt... In zwart-wit ziet het er prachtig uit!
    Sterkte met het veel werken, goede jaarwisseling en all goeds voor 2016!
    (hoop je dit jaar wel ergens tegen te komen...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De zwart-wit uitvoering is prachtig! Geen enkele reden dus om voortaan lang over een kleurencombinatie na te denken ;) Jammer dat dit je laatste top 2000 uitwerking is. Ik heb ervan genoten. Terwijl ik dit typ staat hier natuurlijk radio 2 aan. De Talking Heads met Slippery People. Daar had jij vast ook iets moois van kunnen maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel geslaagde uitvoering, Willy. Mooi de zwart-wit combi.
    Werk ze deze week en een prettige jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely stunning - I really love the smoky black and white you've used, and the collaged images work brilliantly together.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind em erg mooi in zwart wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel mooi !
    Prachtig zo in zwart en wit...
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is erg mooi!
    Denk dat ik dit één van je mooiste pagina's van deze top 2000 party vindt :)
    Alvast een heel goed uiteinde en een spetteren nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Willy,
    wat mooi deze kaarten naar aanleiding van de top 2000,
    door omstandigheden heb ik wel wat gemist op je blog, maar ik kom het nu goed maken,
    echt prachtig onderstaande creatie, waar ik deze zwartwitte versie wel heel erg mooi vind!!!
    Een fijne jaarwisseling en een supercreatief 2016 toegewenst!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!