vrijdag 1 januari 2016

Art Journey challenge #65

Allereerst wil ik jullie een liefdevol, gezond en creatief nieuwjaar toe wensen en met het laatste kunnen jullie direct van start :) Er staat nl. weer een leuke nieuwe challenge op het Art Journey design-team blog! Dit keer bedacht door Louise, ze vraagt ons gebruik te maken van templates. Super leuk! Ik gebruik ze heel vaak, zo ook op onderstaande kaart.


Doen jullie ook weer mee? HIER vind je nog meer inspirerende voorbeelden en de 'spelregels' 

Gebruikte Art Journey stempels: Umbrella girl en Handwriting

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart om het jaar mee te beginnen, Willy.
    Jij ook een gelukkig, gezond en natuurlijk ook creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook een heel gelukkig, liefdevol en creatief nieuwjaar!
    Wat weer een prachtige kaart, mooie kleuren ook.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi en wat een lekkere vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkg nieuwjaar! En wat een prachtig begin van 2016 op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou hetzelfde gewenst!!!
    Dat het maar een mooi, inspirerend en liefdevol jaar mag worden.

    Wat een mooie kaart zeg, echt PRACHTIG!!
    Dit belooft nog wat voor de rest van het jaar ;-)
    Ik vind de kleuren echt TE mooi!!!!

    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW! A greeat, colorful and fantastic card with gorgeoius details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Willy.
    Jij hebt een poosje geleden op mijn blog gereageerd op mijn brander.
    Je zei dat ik daar evt ook zelf sjablonen mee kon maken......
    Ik zou dat wel eens willen bekijken, maar heb geen idee waar ik kan vinden hoe ik dat kan doen, zou jij mij op weg kunnen helpen?
    Of heb je misschien een linkje?
    Ik zou graag van je horen, groetjes, Daphne.
    (daco@vodafonethuis.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind deze kaart echt een aansporing om mee te doen; mooi en zo inspirerend met die heldere kleuren...zal er zeker weer tijd voor zoeken... (Na zondag weer wat meer een gewoon ritme hoop ik...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Willy,
    aan inspiratie bij jou geen gebrek,
    wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt!!!!
    Mooi die kleuren en jaaa templates en stencils gebruik ik ook graag!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart en de kleuren zijn prachtig!
    Voor jou ook gelukkig, gezond en creatief 2016!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Wat een mooi begin heb je gemaakt! Eeen prachtige kaart met schitterende kleuren en mooie template voor de achtergrond! Super!!!
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Brilliant - such drama - I love, love it!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!