zondag 19 februari 2017

Muurbloempje/Wallflower

Deze week bracht Art Journey een nieuwe sheet op de markt: 'Crows'
een geweldig mooie set vind ik! 

This week Art Journey released a new sheet on the market: 'Crows'
a very beautiful new set I think!


Op verzoek van Riitta Taari uit Finland probeer ik hier op mijn blog ook in het Engels te schrijven, een nieuwe uitdaging voor mij:) 

At the request of Riitta Taari from Finland, I try to write on my blog in English to, wich is a new challenge for me:)

Gebruikte Art Journey sheets: Crows en Eyes
Used Art Journey stamps: Crows en Eyes

11 opmerkingen:

  1. Ooooh...wat is dit ook weer mooi, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je tekst op de kaart is ook al in het Engels... Riita wordt op haar wenken bediend ;-) Ik vind je kaart weer een kunstwerkje. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooooooo mooooooi.
    En weer heel herkenbaar als een echte Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een echte Willy, heel mooi en kunstzinnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    zo mooi weer deze creatie,
    zowel het stempelwerk als de uitvoering van het geheel,
    heel mooi!!!! Je Engels is heel goed te volgen, knap hoor!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan ben je echt wel een bofferd :) Je hebt er weer een hele mooie blikvanger mee gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, dit is echt prachtig! Ik hou echt van je kleurencombinaties.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!