maandag 20 maart 2017

Trees & Fences

Helemaal weg ben ik van hekjes en bomen! Crafty Individuals heeft er gelukkig een aantal in haar collectie, lucky me:)
I absolutely love fences and trees! Crafty Individuals luckily has a number in its collection, lucky me :)


Op deze kaart combineerde ik ze met de grote tekst stempel en wat ticktes.
On this card I combined them with the large text stamp and some ticktes.

Gebruikte Crafty Individual stamps: CI-287 , CI-467, CI-256 en CI-469
Used Crafty Individual stamps: CI-287 , CI-467CI-256 and CI-469


12 opmerkingen:

  1. Ik ben er wég van; prachtig. Ik wil hier ook wel een workshop voor volgen; ik kan nog veel van je leren:) Wat een juweeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten, jouw bomen en hekjes..en je kaartje zijn helemaal geweldig! Blij om te horen dat jij ook helemaal weg van iets kan zijn...heb ik ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om weg van iets te zijn ;-) De bomen en hekjes (en de rest) zijn prachtig. Lucky us, want wij kunnen meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel heb je ervan gemaakt, Willy. Erg mooi kaart geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo vrij-gewerkt ziet dit eruit! En leuk om weer een andere manier van werken met deze stempels te zien! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kunstwerkje is het weer, erg mooi Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi willy,
    Mooie creatieve kaart!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Je maakt telkens weer de mooiste combinaties!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een super geheel heb je er van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi, zoals steeds, wat ben je toch een groot artieste , je bent echt een aanwinst voor CI, ik blijf je werk bewonderen!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!