woensdag 5 april 2017

Sandy toes

Binnenkort verschijnt Crafty Individuals in een uitzending van Hochanda TV en Jean heeft ons gevraagd hier een bijdrage voor te leveren, ik heb alvast een beginnetje gemaakt :)

Crafty Individuals will soon appear in a broadcast of Hochanda TV and Jean asked us to make a contribution, I have already made a start :)


De achtergrond is gemaakt door lekker veel structuur aan te brengen met gesso en daarover verschillende kleurtjes acrylverf aan te brengen (lekker met de vingers:)). De stempel CI-459 (vind ik zelf zoooo cute:)) heb ik eerst gestempeld op patroonpapier. Voor de finishing touch heb ik bijenwas aangebracht.

The background is made by applying a thick layer gesso to create some structure. Then I applied different colors acrlic with my fingers. The stamp CI-459 (I find soooo cute :)) was first stamped on pattern paper. For the finishing touch I added beeswax.

14 opmerkingen:

  1. Gaaf! Inderdaad een "cute" stempel. Maar ik vind 'em ook stoer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi! Lijkt wel of er diepte in je kaart zit, prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh...dit is zóóó gaaf. Heel erg mooi gedaan, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje!! Prachtig, wat heb je dat knap gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige pagina!
    En inderdaad, zo schattig die stempel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In een woord: Prachtig.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal weg van deze stempel en zo vind ik 'm dan ook weer helemaal super! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is ie weer leuk!! Even Hochanda tv in de gaten houden. Ik vergeet het eerlijk gezegd steeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig weer Willy , je maakt er steeds een kunstwerkje van, je bent een echte artieste, en ik heb je spijtig genoeg weer niet tegengekomen op het Event!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooh, wat een lieve stempel zeg!!
    Ik vind dit een hele mooie, dromerige kaart, PRACHTIG gewoon!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met die achtergrond creëer je inderdaad veel diepte. De kleuren zijn subtiel en die tekst erbij is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt prachtig! Die dromerige sfeer is zo mooi!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Willy,
    wat een mooi tafereeltje,
    hele mooie stempel heb je gebruikt en prachtig die achtergrond!
    Mooi resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!