maandag 1 mei 2017

Art Journey challenge #79

Het thema voor de Art Jouney challenge is deze maand verhuizen en dat komt mij goed uit :) Mijn vriendin haar dochter en vriend krijgen vandaag nl. de sleutel van hun paleisje!

Today starts a new challenge at the Art Journey design-team blog. The theme of this month is: Move, and that's fine be me :) My girlfriend her daughter and friend are getting today the key of their own little palace!


Leuk als je ook weer meedoet! Op ONS blog vind je meer inspiratie en de 'spelregels'

Do you joinin? More inspiriation and the the rules can be find on OUR blog.

Gebruikte Art Journey stempels: Butterfly girls, Butterfly wishes, Houses and Towers, Nature 3 en Umbrella girl (=hekje:))

Used Art Journey stamps: Butterfly girlsButterfly wishesHouses and TowersNature 3 and Umbrella girl (=Fence:))

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart ! en dat hekje is zeker goed bedacht;)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat een pracht van ene kaart, Willy. Heel erg mooi gedaan, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Ik ga kijken wat er op de stempelsheet zit waar
    Jij dat hekje mee hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart weer, en ook het achtergrondje vind ik weer zo super goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart, ben hier weg van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een prachtige kaart! Verhuizen is altijd een tijdrovende bezigheid en daar past die slak prima bij :)! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Willy,
    wat een leuke kaart voor een vrhuizing,
    inderdaad daar past een slak bij!!!
    Mooi gemaakt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je wat ik nou zo leuk vind aan jouw kaarten......
    Het thema is vaak meteen duidelijk, maar je maakt ooooooh zulke originele kaarten!
    Deze is toch ook weer TE leuk.
    En de kleurtjes zijn gewoon heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kleurencombinatie helemaal geweldig. En met deze stempels heeft de kaart diepte; ik vind 'em echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja wat moet ik nog meer zeggen dan dat ik er weer helemaal weg van ben. De kleuren, de compositie, het hekje... het is gewoon een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, die slak bij het thema verhuizen! De kleuren zijn ook weer prachtig!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi een kaart waarbij is nagedacht en weer super origineel daar hou ik van en ik hou ook ontzettend veel van jouw stijl, ga toch ooit een workshop moeten volgen bij jou!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!