zondag 19 november 2017

Give away

Zeven jaar geleden zette ik voorzichtig mijn eerste stapjes in blogland! Dit heeft mijn creativiteit een enorme boost gegeven, want wat is er leuker dan je passie delen met gelijkgestemden? Om jullie te bedanken voor jullie lieve berichtjes en jarenlange digitale vriendschap geef ik onderstaand kadootje weg, gewoon omdat het kan :)


Wil je meedingen? Laat dan een reactie achter onder dit bericht voor 7 december. Op mijn verjaardag maak ik dan de winnaar bekend!

Gebruikte Crafty Individuals stempels: Four pretty birds

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Willy!
    Al zeven jaar....wat gaat de tijd toch snel. Vind jouw projecten altijd super gaaf en kijk er vol bewondering naar, dus ik doe natuurlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bedankt voor alle uitleg en inspiratie. Ik verheug me nog steeds op je nieuwe berichten. Vooral zo doorgaan. 😆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd vliegt! Heel toepasselijk dus deze vogel! Bedankt voor alle inspiratie die te vinden is op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met 7 jaar creatief bloggen. Hopelijk volgen er nog vele jaren meer.
    Je blog inspireert en stimuleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow 7 jaar!! Ik ben zelf geen consequente Blogger. Enne op 7 december zijn mijn moeder en mijn schoondochter jarig 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeven jaar al. Ben pas bij jou geweest voor een workshop het was een super middag. zou dit wel willen winnen alleen al om te zien hoe je het gemaakt hebt. bedankt voor de inspiratie die je geeft. groetjes Mirjam Vree

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Willy! Ben altijd weer enorm benieuwd naar je mooie nieuwe creaties. Heel inspirerend. Ik wens je nog vele mooie blogjaren. GEWOON DOEN!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met de four pretty birds heb jij weer wat moois gemaakt, echt! Het is altijd een feestje om op jouw blog te kijken. Lief dat je om jouw (blog)verjaardag te vieren een cadeautje weggeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw... Willy wat super mooi gemaakt!! Het is echt een mooi cadeautje!! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje, 7 jaar alweer! En je hebt gelijk, bloggen levert veel op! Mooie contacten en een stimulans om creatief te zijn. Want het is ontzettend leuk om je creatie te laten zien en er reacties op te krijgen. Zoals dit hier, wat heb je dat prachtig gemaakt. En bijna jarig?? Mag ik je adres voor een kaartje? marikendesteen@hotmail.com
    Blijf lekker bloggen, ik geniet ervan! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja dat gaat zo snel...en wat een hoop moois heb je ons hier voorgeschoteld...kijk er naar uit nog lang door je geïnspireerd te worden! Enne, naar zo iets moois waag ik graag een gokje :) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk doe ik mee, ik vind het een gaaf hangertje en zeer creatief! Ik volg je al vanaf het begin en ben fan van je stijl, Willy. Maar dat weet je al lang ;) Leuk dat het bloggen je veel heeft opgeleverd, dat is hier ook zo. Sowieso de leuke contacten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooooh, WAT LEUK!!!!
    Die zou ik wel heel graag willen winnen.
    Enne.....sjonge....7 jaar alweer? Wat is dat bloggen toch een leuke aanvulling in je leven he?
    Lekker blijven doen hoor, ik geniet altijd van je berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is amazingly beautiful and I would love to win it! oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi willy,
    jahaaa wat vliegt de tijd he, mijn blog bestaat ook al bijna 7 jaar,
    kijk altijd met veel plezier naar je berichtjes!
    Wat heb je een mooi weggevertje, daar doe ik wel aan mee hihihi...
    Heel mooi !!!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zonder het bloggen was ik je ook nooit tegengekomen en zou ik niet van die leuke workshops bij je volgen. Lang leve bloggen!!
    En die hanger, daar ga ik helemaal voor. Die is prachtig!!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Willy, Wat ben je toch een mooi mens, al ken ik je (nog) niet persoonlijk. Ik vind je creaties geweldig en vraag me geregeld af hoe je het toch doet? Het is jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik vast en zeker al een keertje aangeschoven bij je. De hanger is prachtig. Ik blijf je lekker volgen op facebook en natuurlijk op je blog. Heel veel creativiteit en plezier toe gewenst. Hartelijke, lieve groetjes, Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 7 jaar bloggen.... gefeliciteerd! Ik ben gestopt met bloggen, teveel tijd. Nu hop ik van blog naar blog. Vond t hier pintrest. Veel te zien!
    Groet, Mincka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!