zondag 7 januari 2018

Creative Ladies #project 5

Wilde ik toch net toch mijn nieuwste bijdrage voor onze maandelijkse uitdaging plaatsen, zag ik dat ik die van december nog niet met jullie had gedeeld!


Januari opdracht bedacht door Alida: Kate Krane inspired. Deze was wonderwel zomaar klaar, ook wel eens leuk :)


December, de 10 dingen challenge bedacht door Renje: Gebruik de volgende 10 dingen voor je project. Je moet alles gebruiken.
1. Gebruik 1 stempel met afbeelding
2. Gebruik 1 stencil.
3. Gebruik 1 tekst stempel
4. Gebruik gelato of ander wax krijtje in de kleuren grijs/rose/ geel
5. Gebruik zilververf (heb je dat niet dan mag een zilverkleurige marker of ander medium ook .
6.gebruik en een witte en een zwarte marker
7.gebruik crackle paste/glazen
8.gebruik een potlood/houtskool
9.gebruik inkt
10. Gebruik je vingers bij minimaal 2 van de stappen

Nou dat viel nog niet mee om alles op één ATC te verwerken maar hé het is weer gelukt :)
Alle stempels zijn van Art Journey

10 opmerkingen:

  1. Heel mooie creaties! Die eerste heeft zulke mooie, intense kleuren. En dat je alle 10 de gevraagde dingen op de tweede hebt gekregen is indrukwekkend!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....twee prachtige creaties, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig is dit, zo mooi allebei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi allebei, zoals altijd trouwens, bedankt voor je nieuwjaarswensen, hopelijk wordt het een top jaar, met heel veel creativiteit!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. December is prachtig van kleur zeg! Echt sprankelend. Januari heeft een hele andere uitstraling, maar ook zo mooi. Geweldig knap dat je op een ATC'tje deze 10 dingen challenge hebt kunnen 'volbrengen'.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide heel mooi weer! Wat een lijst voor die van December; dat houd je aan het denken bij het maken...en dan op zo'n klein formaat! Het is je goed gelukt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Willy,
    Prachtig beide creaties, wel leuk zoals Ren je die opdracht heeft gegeven dat inspireert enorm denk ik, de bovenste kaart vind ik mooi kleurrijk, dat kun je wel gebruiken in deze donkere tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beide kaarten erg mooi, Willy! Schitterende kleuren op de eerste en zo mooi samengesteld en ook de tweede is super met alle materialen enz. die je moest verwerken, knap!
    Dank voor je mooie kaart, ik vond hem gisteren bij thuiskomst na onze vakantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi gedaan Willy! Mooi kleurrijk is die eerste. En jeetje wat een lijst, ik zou denk ik de helft vergeten, lol. Knap dat het je zo goed gelukt is! Liefs en de beste wensen voor 2018, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tien dingen en wat voor dingen, pffff :) Het is je supergoed gelukt, prachtig geworden!
    Ook de januari opdracht is supermooi, ik zie er de kleurtjes van Kate wel in.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!