zaterdag 13 januari 2018

Encausticwax

Gisteren lesdag 5 van de opleiding Encaustic Art Coach® en wat was het weer fijn! We hebben echt een hele leuke groep prachtige vrouwen. Met één van hen ontstond vorige keer spontaan het idee om een ATC voor elkaar te maken. En zo kwam het dat mijn kaartje (8,9x6,4cm) gisteren mee op reis ging.


Op het kaartje wilde ik mijn oude en nieuwe liefde verenigen als blijk van onze verbondenheid, wat mij betreft gaan ze prima samen :) Miriam voor wie het kaartje is, maakt zelf prachtige sieraden van goud, zilver en edelstenen welke ze ook combineert met haar andere liefde encaustic art. Een kijkje op haar site kan ik je echt aanraden!


En hier nog even een fotocollage van onze ijver :)

10 opmerkingen:

  1. Prachtig ATC-tje, ik hou erg van kleine maatjes. En je foto-collage, dat ziet er gezellig en productief uit. D’as echt genieten hè!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om even mee te mogen kijken bij jullie les. Ziet er gezellig uit en er wordt ook hard gewerkt, een prima combinatie. Fijn dat je het er zo naar je zin hebt. En helemaal leuk om dan samen een ATC uit te wisselen. Vind 'm erg geslaagd, mooi gedaan, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit zeg, wat een ijverige griep!!
    En je ATC is echt prachtig!!!
    Dat oog, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoe de kleuren in elkaar overlopen hier !Leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk om te zien, deze foto's! Ik vind je ATC erg mooi, prachtige tinten en ineen vloeien van tinten, het oog is ook erg gaaf! Ik ga eens kijken naar je link.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi ATC’tje! Het oog zit echt precies op de ‘goede’ plek, knap. Encaustic art, ik heb het even opgezocht. Dat is met bijenwas, toch? Klinkt spannend. De ijver spat van de collage af. Heerlijk om zo bezig te zijn met een groep gelijkgestemden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal gaaf dat je ze lekker combineert! Deze is mooi CaS geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Willy
    Wat superleuk zo in groepsverband en dan weer nieuwe mensen te mogen ontmoeten
    En wat is je creatie mooi, krijg er ook weer zin in!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ziet er een leuke opleiding uit!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!