woensdag 21 maart 2018

Dromen

We verkeren in onzekere tijden. Tijdens één van deze vele momenten maakte ik in afwachting en ter afleiding deze bijenwastekening. Ik zag er een dromenvanger in en maakte wat accenten met een witte poscapen.


Het gaat niet goed met onze schoonzoon. Bij hem is een zeer zeldzame vorm van botkanker gevonden, 26 jaar en nog vol dromen! Normaal gesproken ben ik niet zo van het delen van zulke intieme informatie op het web, maar we 'kennen' elkaar tenslotte al wat jaartjes :) Het beheerst nu zo ons leven, dat ik het hier toch kwijt wil. Hoe langer ik naar de tekening kijk hoe meer ik er in ontdek, de magie van encausticart!

15 opmerkingen:

  1. wow Willy dat is heftig meid..ik kom elke dag even "om de hoek" kijken op jouw prachtige blog. Maar na jouw nieuws vandaag wil ik je gewoon veel kracht wensen voor de tijd die gaat komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er stil van, weet gewoon niet wat ik kan zeggen.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Ik schrijf al vaker dat creatief bezig zijn je geest kan helpen, op welke manier dan ook.....ik hoop dat je hier je kracht uit kan blijven halen.
    En verder geef ik je een hele dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach Willy wat erg. Soms kan het leven zo oneerlijk zijn.
    Heel veel sterkte voor jullie in deze moeilijke tijd.
    Liefs marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje Willy, dat is schrikken, Weet niet wat ik moet zeggen en ben er stil van. Heel veel sterkte voor jullie allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Willy, wat ontzettend erg en verdrietig. 26 jaar, zo jong, en dan al zo’n last op je schouders. Voor jullie allemaal heel veel sterkte, ik denk aan jullie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your son is strong Willy! It will all turn out well!
    My stepmother became deseased with Hodgkin's lymphoma- a very bad form of cancer at age of 28 years - and they gave her no chance. She is now 60 and lives a good life - she worked her whole life and even breast cancer some years ago she could conquer! I am sure your boy will do it ♥♥♥
    With the help of family all is possible!
    All the best dear Willy - and take good care of yourself!
    oxo Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 26 jaar, dan begint het leven net. Zo oneerlijk dat het jullie schoonzoon niet gegeven is daar zorgeloos van te genieten. Zwaar, voor hem én voor jullie. Fijn dat je wat afleiding vindt in creatief bezig zijn. De bijenwas tekening is prachtig. Mooi dat er steeds iets anders in te zien is. Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn 1e reactie was veel te jong; wat je zegt nog zoveel dromen... Ik wens jou en zijn familie zo veel moed hierbij!
    De kaart geeft inderdaad een mooie dromenvanger; mooi gemaakt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik zie het ook en vind het erg erg mooi!
    Vreselijk als iemand zo jong zo'n nare ziekte krijgt, ik wens jullie allemaal erg veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah, zo jong nog! Ik hoop het beste voor hem en hoop dat je hierin wat afleiding kan vinden. Deze is alvast mooi hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Willy
    Heel veel sterkte de komende tijd voor jullie,
    Woorden schieten tekort....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jong, zo oneerlijk! Fijn dat je wel afleiding kunt vinden in je hobby. Jij en je gezin veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is veel te jong en zo oneerlijk! Blij dat je wat afleiding kunt vinden in je mooie hobby! Ik hoop dat je schoonzoon, je dochter,jullie en zijn familie dromen kunnen vangen en deze toch in werkelijkheid kunnen omzetten.
    Heel veel liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So sorry to hear...blessings and prayers sent for your son!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!