zondag 24 september 2017

Encaustic

Na weken van enthousiast trappelen was het dan vorige week vrijdag eindelijk zo ver, de start van de jaar opleiding encaustic art coach is een feit! Het is een holistische opleiding waarin intuitieve encaustic art tekeningen de basis vormen voor verschillende coach technieken. Nu al weer zin in de volgende les! Ben je benieuwd naar de opleiding? HIER vind je alle informatie.


Na een heerlijke eerste dag ben ik thuis nog even aan het oefenen gegaan met het voor mij redelijk onbekende materiaal. Natuurlijk kon ik het niet na laten om de tekening 'af ' te maken met wat stempels, een afbeelding en een tekstje :)

10 opmerkingen:

  1. Wow, dat is een hele mond vol, de naam van je opleiding.
    Wat leuk, spannend en knap dat je deze stap hebt gezet.
    Lijkt mij echt iets voor jou.
    Je creatie is echt weer gemaakt met jou stijl, alhoewel ik de kleuren combinatie heel verrassend vind voor jou, hihi.
    Leuk, we gaan vast nog veel meer zien binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien maak jij je het materiaal snel genoeg eigen, Willy. Heel erg mooi gedaan en er toch je eigen stijl aan gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so beautiful! I love the encuastic effects and the colours! Great!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! wat een mooi achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het supermooi! Veel succes met je opleiding, ik vind het erg bij je passen, al ken ik je niet persoonlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat bijzonder zeg! Volgens mij een opleiding in jouw straatje. Heerlijk als je van zoiets energie krijgt! Prachtig resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er super uit! En de cursus is een heel bijzondere; lijkt me heel veel in te zitten wat meteen toe te passen is... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig is dit zeg! Zo leuk om nieuwe dingen te leren en daar je eigen draai aan te geven! Ben benieuwd naar de volgende! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Willy,
    hoe leuk is dat zeg!!!
    En wat een mooi resultaat laat je zien!!!
    Ik ben er ook weleens mee bezig,
    het is nog niet zo gemakkelijk om er echt iets mee te schilderen
    maar het is wel superleuk om te doen,
    ben zeer benieuwd naar je vorderingen!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt prachtig. Het lijkt me echt wel iets voor jou, deze cursus!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!