maandag 13 november 2017

Creative Ladies #Project 5

Gebruik stroken van je onderpapier, witte acrylverf, twee verschillende stencils, doodle wat en tot slot, kaasdoek. Zo luidde de opdracht van Ellie, poehhhh en dat allemaal op een ATC :)


Mijn eerste poging was min of meer mislukt, dus nieuw onderpapier gebruikt. Gelukkig had ik net weer wat vies gemaakt :) Daarover witte acryl verf gedaan (niet overal) Twee kleurtjes verf gebruikt door twee verschillende stencils. Wat bescheiden doodles (wilde het niet weer verpesten) en kaasdoek had ik niet, dat werd dus even improviseren. Ik had ik nog een oud laken liggen, een strookje hiervan fungeerde prima als sjaal!

Gebruikte Art Journey stempels: Gorgeous kids

8 opmerkingen:

  1. Ik las de opdracht en dacht al, poeh.......
    Toen zag ik je opmerking "en dat alles op een ATC".......zo zeg!!

    Maar, je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt.
    Leuk detail, die sjaal.
    Knap hoor, ik doe het je niet na!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Ziet er echt mooi uit, maar die sjaal die doet het 'm! Zo origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi winters ATC tje, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sjaal maakt het dan weer zachter en het kindje komt zo heel mooi naar voren! Wat een mooie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Willy,
    mooi resultaat en goed opgelost met de sjaal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super , steeds anders en toch je eigen stijl behouden , top hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het weer een geweldig mooi kaartje!Goed gevonden, Willy... dat sjaaltje, maar ook wer de kleuren en de eenheid!
    Ohh, dat vies maken herken ik zo!! Balen hè, maar vaak lukt het om het op te lossen.
    Enne... dank je wel voor je leuke opmerking op mijn blog... echt helemaal eensgelijks w.b. jouw blog bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!