zondag 15 mei 2011

toch gelukt....

Het was even stoeien maar mijn "mannenkaart" is af. Soms heb je het wel in je hoofd hoe het ongeveer moet worden maar blijf je aan het schuiven.....zo ook met deze kaart voor mijn zwager Dirk die bijna jarig is!

Ook heb ik een kaart gemaakt voor een tiener....ik zag soortgelijke kaarten in de nieuwe cards only en vond ze zóóóó leuk. Ze zijn gemaakt met Kenny K stempels maar ik heb de afbeelding van het internet geplukt.... de dochter van mijn vriendin heeft even gegoogled en walah! Als je Kenny K kleurplaat bij google intoetst krijg je de leukste afbeeldingen die je vervolgens gewoon kunt inkleuren....


1 opmerking:

  1. Leuk geworden hoor, die kaarten. J. heeft het ook al even gezien, vond het leuk dat je er iets mee hebt gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!