dinsdag 28 juni 2011

Somerset Life....

Kennen jullie dit tijdschrift? Ik kende het tot afgelopen zaterdag niet...ik zag 'm liggen in Sleen tijdens de tweedehands stempelbeurs van Art Journey! Wat een mooi tijdschrift....vol mooie foto's ..... ideaal om inspiratie op te doen! Hierin zag ik ook een foto van het jurkje wat ik in onderstaande collage heb gebruikt. Het jurkje heb ik gemaakt van behang (achterkant) hij is afgewerkt met een simpel kantje...knoopjes en een zig zag zoompje. Ik heb 'm hangen aan een bord wat ik heb gemaakt van een canvaslijst van de action die ik heb bekleed met watten met daaroverheen stof. Het bord heb ik verder versierd met kant, bloemen een oude foto lijst en een afbeelding die ik heb gestempeld op kaasdoek (wat ik nog over had van m'n gordijntjes)....ja....gooi nooit iets weg! Ik heb 'm hangen boven m'n bureautje. Met wat mooie knopspelden kun je er van alles aan hangen......


 
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Mooi bord heb je gemaakt!
    Past allemaal mooi bij elkaar.

    En het vlaggenlijntje heb ik gemaakt met papier.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ziet er weer heel erg mooi uit. Ben benieuwd hoe hij er in zijn geheel uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ken het blad niet, maar jij hebt je er geweldig door laten inspireren Willy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!