zondag 3 juli 2011

vriendschap.....

Afgelopen donderdag heeft mijn wasmachine het begegeven.....met een groot gezin en tot overmaat van ramp ook nog een zieke man....is dat voldoende om lichtelijk in de stres te schieten! Gelukkig kon ik mijn wasjes kwijt bij mijn schoonzus en mijn jarige vriendin....






Voor haar heb ik dit kadoosje gemaakt.....



Op dezelfde dag is ook mijn zus jarig maar omdat zij haar verjaadag niet viert kreeg zij dit kaartje.....


Omdat nichtje Vera haar C diploma dit weekend heeft gehaald heb ik ook nog ff een kaartje voor haar gemaakt!

Pfffffffffffffff!! (ha,ha....)

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes voor lieve mensen....

    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vriendin is..... iemand die weet dat ze haar vuile was in geval van nood altijd kan brengen. (ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!